یه وقتا خودت خلوت میکنی
هر کدومشم یه سختی داره...
ولی اونموقع که خودم میکنم، یه خودمی هست
اما وقتی تو میکنی تو کردی؛ تو...
دیگه مَن نیست توش..
شاید ناراحت بشم چرا خلوت کردی ... ولی قطعا یه روز میرسم بهش که "خلوت میکنی که فقط من باشم وُ خودت"
.
.
.
گم شدم
امروز عصبی شدم.. نمیدونم اینهمه خشم یهو چجوری زد بیرون.. حتما شاهد بودی.. حتما ناراحت شدی.. حتما شنیدی...
ولی هم ت میدونی هم خود که من آدم این نبودم که صدامو بالا ببرم برای مامانم.. یا اینکه بخوام اشکامو نشونش بدم .. 
فقط یه کم خسته شدم .
یه م کم آوردم..
اگم به جایِ دیگه جز تو پناه آوردم.. ببخش..
از درون داشتم منفجر میشدم.. همین که جلویِ زبونمو گرفتی ازت ممنونم..
میشه پناهم باشی؟
بمونی؟
نری؟
هر چی که هست، هرچی که میخواد بشه ... من به تو اعتماد دارم
تو منو میشناسی..
این منی که گم شدم.. زدم جاده خاکی!
پیدام کن
تو پیدا کن
نذار تویِ این دنیا بی پناه بشم