به یاد روزهایی که با تو داشتم گوش میکنم. نمیدونم چرا حس و حال خیابونهای تهران رو داره.‌.. اگه یادت باشه با همین آهنگ برات کلیپ درست کردم. دلم تنگه برای لحظه های با تو بودن...

 

یکی به تو انگار بد منو گفته که دو ساعته چشمات رو من نمیوفته

یکی انگار عشقو از دل تو برده نمیدونی قلبم بدون تو مرده

نمیذارم این خاطره ی بد بگیره ازم تورو تا این حد

نمیذاره عشق جدایی بخوام بیشتر از اینا بین ما بیاد

بی قرار قرار دوباره ماتمو خاطره بازی دوباره باهات

نگران اینم که نیای و نباشی و سهم من از تو شه خاطره هات

با تو چه حال عجیبیه عاشقی همه چی خوبه تا هستی باهام

وای به حالم اگه تو نباشی و من چه کنم توی خاطره هات

 

همیشه نمیشه یه چیزایی جور شه من هرکاری کردم یه جوری به زور شه

همیشه تو خواب و بیداریمه یادت همیشه همینم که انقد میخوامت

بی قرار قرار دوباره ی باهاتمو خاطره بازی دوباره باهات

نگران اینم که نیای و نباشیو سهم من از تو شه خاطره هات

وای چه حال عجیبیه عاشقی همه چی خوبه تا هستی باهام

وای به حالم اگه تو نباشی و من چه کنم توی خاطره هات