.خیلی راجبش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم خب مثلا چرا پیجم رو خصوصی نمودم 🤔

اول اینکه مجازی اتاق شخصیم نیست که هرچیزیو اندرونش قرار بدم 

دوم اینکه خب مثلا تو خیابونم دورم دیوار کشیدم یا یه چی تو این مایه ها که فضای خصوصیمو تو محیط عمومی حفظ کنم🤔

محیط عمومیه دیگه حالا مجازی باشه یا حقیقی.دیدم هرجور حساب می کنم جور در نمیاد منم گرفتم خصوصی بودن پیج رو کنار زدم .

شاید بعضی بیچارگان و بیکار بیخانمان مجازی مزاحم شن خب من که جواب تلفن نمیدم اونجام جواب نمیدم😂

پ.ن:سر این جواب ندادن گوشی بارها گیر کردم خراب اما چه کنم حسشو ندارم اصلا از صحبت کردن با تلفن و گوشی خوشم نمیاد.

پ.ن۲:فردا داورای محترمه گرام چشنواره نانو تماس حاصل میفرمایند از برای سوال نمودن و امتحانی شفاهی که به جون خودم مقاله رو خودمون نوشتیم و از این حرفا😊استرس دارم.اصلا نمیدونم چی میگن و چی بگم.دعا بفرمایید 

اگه این یه مقام خشک و خالیم بیاریما 🙄انگیزست خب