، با این که خودم می تونم تو خونه پیش ببرمش و مهم تر این که ممکنه به همین زودی ها جا به جایی داشته باشیم و کلا از این محل بریم و من نتونم اینجا ادامه بدم کلاس ها رو! اما نیاز داشتم حتما تو محیط آموزشی باشم ، چون هم انگیزه می گیرم و هم از دست این حس منفعل بودن خلاص می شم! دوست دارم فعال و پویا باشم و خب راستش این رو در زندگیم نمی بینم ، پس تلاشم رو می کنم که شرایط رو عوض کنم و برم سمت اون چیزی که باید... فقط نمی دونم چرا انقدر هزینه ی کلاس ها فضایی شده ؟! این چه وضعیه واقعا ! کتاب ها حجمشون فوق العاده کم شده ، هزینه ها بالا و روز و تایم کلاس ها هم پایین ! داریم به کجا می ریم ما ؟! شاید من چون فعلا شغلی ندارم قیمت ها خیلی به چشمم میاد اما هر جور نگاه می کنم بازم نرمال نیست! نه تنها این کلاس ، بلکه هر ورکشاپ و کلاس آموزشی که دیدم همینطور بوده! امیدوارم درست بشه وضعیت اقتصادی!

گفتم محیط آموزشی و کی می دونه که من چقدر دلم دانشگاه رفتن ، سر کلاس استاد های تاپ نشستن و یادگیری و جزوه نوشتن می خواد! فقط وقتی درک می کنی که ازش دور بشی ، وقتی داریش قدرش رو نمی دونی ، یعنی می شه من سال دیگه سر کلاس های ارشد بشینم؟ با یه گرایش خوب ، یه دانشگاه خوب...